بی متال - رادنیرو
3088
rtl,page-template-default,page,page-id-3088,theme-bridge,bridge-core-2.6.6,woocommerce-no-js,mega-menu-top-navigation,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-25.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2174
 

بی متال

 اشنایدر – بی متال

بی متال اشنایدر

بی متال اشنایدر یا رله بی متال اشنایدر برای حفاظت از موتور الکتریکی در مقابل اضافه بار استفاده می شود. بی متال به این شکل عمل می کند که در صورت عبور جریان بیش از حد جریان تنظیم شده روی آن، عمل نموده و مسیر جریان را قطع می کند.

TeSys LRD یک سری قابل اطمینان از رله های اضافه بار حرارتی اشنایدر است که برای پوشش طیف وسیعی از موتورها تا 75 کیلووات در 400 ولت طراحی شده اند.

رنج بی متال اشنایدر 0.16 تا 150 آمپر مخصوص اتصال به کنتاکتور سری D استفاده می شوند. این سری از بی متال ها با نام سری LRD معرفی می شوند. قیمت بی متال اشنایدر نسبت به قیمت کلید حرارتی اشنایدر پایین تر است. در ضمن این نکته نیز باید مد نظر قرار گرفته شود که در مدار حفاظت موتور، بی متال به همرا کلید جدا کننده زیر بار یا کلید گردان، فیوز و کنتاکتور استفاده می شود در حالی که در صورت استفاده از کلید حرارتی نیازی به کلید جدا کننده و فیوز نیست.